Reklamačný protokol
Pokiaľ tovar nefunguje alebo je poškodený, s reklamáciou neotáľajte. Zavolajte na +421 552 028 620 alebo píšte na info@bestbonus.sk. K tovaru prosím pripojte vratkový formulár s číslom vašej objednávky, popis závady alebo dôvod reklamácie (pokiaľ nemáte možnosť formulár vytlačiť, stačí informácie napísať na papier). Tovar môžete reklamovať do 24 mesiacov od prevzatia (pokiaľ bol tovar zakúpený na IČO je dĺžka záruky 12 mesiacov).
POSTUP PRE VRÁTENIE TOVARU DO 14 DNÍ
- Nepoužitý, kompletný tovar vložte do pôvodného obalu/škatule spolu s objednávkou (dôležité je číslo objednávky) a stručným sprievodným listom. Prosíme Vás, aby ste obal tovaru pri odosielaní priamo neprelepovali, aby sa neznehodnotil!
- Tovar zašlite na adresu: BESTBONUS, Osenice 66, 507 23 Detenice. Zaslaný tovar nesmie byť odoslaný na dobierku, pretože nebude prevzatý!
Podmienky pre vrátenie tovaru
- Kompletný tovar je nutné vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia.
- Tovar nesmie byť používaný a musí byť schopný ďalšieho predaja.
- Tovar ani jeho obal nesmie byť znehodnotený.
- Zašlite spolu s formulárom a uveďte potrebné informácie.
Po obdržaní a kontrole tovaru Vám bude zaslaný email s vyjadrením riešenia Vašej požiadavky. Vrátenie platby prebieha do 14 pracovných dní (obvykle aj skôr).
POSTUP PRE REKLAMÁCIU TOVARU
- Reklamovaný tovar očistite. Zabaľte spolu s formulárom (dôležité je číslo objednávky, číslo účtu, popis chyby).
- Tovar vhodne zabaľte tak, aby pri preprave nedošlo k ďalšiemu poškodeniu.
- Tovar spolu s objednávkou (dôležité je číslo objednávky) a reklamačným listom je potrebné zaslať na adresu: BESTBONUS, Osenice 66, 507 23 Detenice. Tovar nesmie byť odoslaný na dobierku, pretože nebude prevzatý!
Podmienky pri reklamácii
- Záručná doba je 24 mesiacov od prevzatia tovaru. Záručnú dobu nemožno zamieňať za životnosť tovaru. Životnosť tovaru je daná spôsobom a intenzitou používania, pretože môže byť rozdielna ako záručná doba.
- Tovar na reklamáciu treba zaslať hneď po zistení vady.
- V prípade, že sa tovar nezhoduje s objednaným tovarom alebo vykazuje viditeľnú vadu, musí zákazník o tejto skutočnosti predávajúceho upozorniť do 3 pracovných dní od prevzatia tovaru emailom na info@bestbonus.sk alebo na telefónnom čísle +421 552 028 620.
- Chybou sa rozumie zmena vlastnosti tovaru, ktorá bola zapríčinená použitím nekvalitného materiálu, chybou pri výrobe alebo nevhodným konštrukčným riešením.
- Za vadu sa nepovažuje zmena, ktorá vznikla v priebehu záručnej doby v dôsledku jeho opotrebovania, nesprávneho používania, nevhodnej alebo nedostatočnej údržby, v dôsledku prirodzených zmien materiálu, v dôsledku poškodenia alebo nesprávneho zásahu užívateľa alebo tretej osoby.
- Reklamácia sa považuje za riadne uplatnenú, ak je tovar kompletný a reklamácii nebránia všeobecné zásady hygieny.
Po obdržaní a kontrole tovaru, Vám bude zaslaný email s vyjadrením riešenia Vašej reklamácie. Reklamácia sa rieši bezodkladne, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie. Formulár pro vrátenie alebo reklamaci.